Alles wat je nodig hebt. Maar: Parkeerautomaat accepteert alleen munten - 3 dagen is € 30,00 aan wisselgeld!! Lahr - het is tijd om moderner te worden!

goldman

Voor €6 per nacht is het gewoon geweldig dat deze plek met ruime kavels bestaat. Wij vinden dat extra’s apart betaald moeten worden, zodat iedereen alleen betaalt voor wat hij gebruikt.

LongTimeTraveller

De parkeerplaats is ok maar niet bijzonder. We betaalden slechts 10 euro voor de plaats. Voor water en elektriciteit moet je betalen. Veel verkeer het gat dag en nacht. We hebben niet zo goed geslapen.

Wohnmobilstellplatz Stadt Lahr