• april 2022

De plaats is te duur voor € 7, 50. Eenvoudig, zelfs met elektriciteit, waar je extra voor moet betalen. Dat is prima. maar helaas erg verwaarloosd

• oktober 2021

camperplaats op schotter stroom en ook de rest van de verzorging, stroom met automaat, wel direct aan de Neckar, maar de plek is niets bijzonders

• augustus 2021

catastrofale, verwaarloosde, betaalautomaat werkt niet en dan de hele nacht disco van de roeivereniging. ernaast het buitenzwembad weer lawaai. Vuil kraanwater. we zijn 's nachts wakker.

• april 2022

• oktober 2021

• augustus 2021

Go-Camper

Wohnmobilstellplatz am Freibad Lauffen a. N.