Tijdelijke beheerder is vriendelijke man. Camperplaats is een groot weiland. Erg ver van toilet en douche. Prijs van 20 euro klopt niet. Groter dan 6 meter extra toeslag. In totaal 34,60 euro betaald. Douche muntjes 2 euro per stuk. Prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij niet kloppen.

Mucksi1977

zoek maar een plek er is plaats zat even de eigenaar bellen en het kan altijd. sanitair is netjes wel wat verouderd je licht aan een mooi zwem meer

• Hindenburgstraße 64

78315, Radolfzell am Bodensee, Duitsland