Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Veel vast plekken, ca 80%. Aan de achterzijde van de camping gestaan op heerlijk rustige plaats. Mooie plek voor het starten van een wandeling in de glooiende omgeving. Sanitair ouder maar wel schoon. Douchen met muntje.

• juni 2019

• oktober 2018

We hebben een paar geweldige dagen doorgebracht op de camping. Pool beschikbaar. Zeer mooie operator. De economie op de camping, biedt bourgeois gerechten, past qua prijs / prestatie. We komen terug.

• juni 2019

• oktober 2018