superplek om te overnachten

RoelofAnita

26/09 goede cp, gratis electriciteit, water 1€/80l. nabij open zwembad en voetbalterrein. 2 plaatsen maar ernaast is nog plaats.s'morgens wel vroeg wakker door grote baan verder. 2km wandelen naar mooie kleine vesting gemeente, kleine rondgang uitgestippeld met weetjes over vroeger.

Thierry58

Mooie CP. 2 plaatsen net gratis stroom. we stonden er met 4'en en deelden met elkaar de stroom. Zwembad was gesloten dus plaats genoeg. Ook leuke plaats met div. winkels. Prima fietsmogelijkheden.

superplek om te overnachten

Schwimmbad