• januari 2023

op zich een prima plaats, alleen hadden wij de pech dat er s'nachts bij de Lidl meerdere vrachtwagens kwamen om te laden en te lossen. Van de weg weinig last gehad.

PLAsienna

Prima gratis CP. Lidl,Aldi,DM drogist en drankenhandel tegenover.Stadcentrum op 20 minuten lopen.Leuke restaurants. Geen voorzieningen maar wel aanrader!

Onthamove1967

De plaats was veel te luid voor ons tijdens de week. De aangrenzende landweg werd vanaf 05.00 uur intensief gebruikt door het spitsverkeer en ook de bouwplaats bij de DM-markt was hinderlijk. In het weekend is het zeker beter.

• januari 2023

Parking