we waren hier op een feestdag dus vrij rustig. zeker luider op weekdagen met drukke wegen en treinen. Wat mij het meeste stoort is de rioolgeur van de naastgelegen beek.Volgende keer zoek ik iets anders

• oktober 2021

Helemaal prima voor een nacht of twee. Rustig 's nachts en nauwelijks verkeer. Spoorlijn in de directe omgeving. Licht glooiende ruimte met gazonstraatstenen. Eenmaal aan de overkant naar het restaurant.

• oktober 2021

Oké voor een pauze, een beetje glooiend en ook veel verkeer. Je waant je op het groene eiland van een rotonde.

• Industriestraße

78112, Sint Georgen im Schwarzwald, Duitsland