wat een mooie en nette camping! Doordat het een terrassen camping is kijk je over je buurman heen op de prachtige bergen/ wijngaarden. Sanitair echt heel netjes. klein dorpje op loopafstand en ander heel gezellig dorpje op fietsafstand. Heerlijk gestaan hier!

• september 2021

De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt hier zeker boven de pensioenleeftijd. Het sanitair is prima en de dame aan de inschrijfbalie was super vriendelijk. Een beetje krap alles, maar ok. We zouden terugkomen. PS: Er is net een koekoeksklok geslagen in de camper van de buren

• juli 2021

• september 2021