Rustige parkeerplaats 's nachts voor 3 euro inclusief stroom! Vers water 1 euro, grijs water en toiletafvoer gratis. Geen toilet, maar dat heb je wel in de mobiel. Bedankt Trochtelfingen!

JAGKI

SP op mooie boslocatie op grote parkeerplaats zonder markering. Hij staat soms heel egoïstisch geparkeerd. Er worden ook vrachtwagens of vrachtwagenopleggers geparkeerd. Direct naast het jeugdsportterrein. Operatie wordt verwacht bij warm weer. Betalen wat omslachtig in het gemeentehuis.

• augustus 2019

Jammer, maar we konden daar in mei 2019 niet blijven. Elektriciteitszuil en vuilnisbak kunnen helemaal vies en in absoluut verlaten staat zijn, en de hele plaats was erg vies. Wij waren de enigen en toen we ook basketbal speelden, pakten we onze tassen in.

• augustus 2019

• Siemensstraße