camping die veel onderhoud moet plegen, rare plekken, Schots en scheef. dames douche prachtig, heren douche oud en niet super schoon. vriendelijke eigenaren mooie omgeving. maar zou een prachtige camping kunnen worden

Seff

vergane glorie .. kregen plaats in de brandende zon , vroegen om te wisselen maar werd niet direct in dank afgenomen . na aandringen andere plaats gekregen, terwijl er nog heel veel vrije plaatsen waren overal . rij 30 min door en je zit in veel mooier gebied !

Scottie-thevan

wij hebben hier een heel prettig verblijf gehad,zeer gastvrije gastheer/eigenaar die ondanks het gebrek aan extra handjes alles keurig en super schoon in orde heeft. wat ons betreft een 5 sterren ⭐ camping 👍

Camping Carpe Diem