• juli 2021

Vriendelijke eigenares . Heel klein plekje voor 2 of 3 kleine campers. Douche en wc onder het hoofdgebouw voor 1 persoon in 1 ruimte. Zeer eenvoudig, maar schoon. Geen afwasgelegenheid. Wel een wasmachine en droger. 20 euro is teveel vond ik. Op de site staat 15. Omgeving fantastisch.

• juni 2019

Kamperen bij de boer. Kleine weide waar max. 5 campers of caravans kunnen staan.Vriendelijke en gastvrije eigenaresse. Mooie omgeving met talrijke wandel- en fietsmogelijkheden.

• juli 2021

• juni 2019