Prima gratis plek voor een overnachting en met faciliteiten voor een zacht prijsje. Functioneel en prima voor op doorreis!

Velduiltje

Mooi gelegen kleine plaats. In het voorjaar is de rijksweg te horen. De plaats ligt direct aan de "weide" en aan een kleine stroomversnelling die comfortabel spettert... wendde zich tot de leeuw. Wij adviseren.

Beehive_68

Hele geschikte plaats, alles aanwezig (tegen kleine vergoeding). Veilig gevoel en rustig. Op loopafstand van het centrum en mogelijkheid om te fietsen en wandelen.

Textilmuseum