Perfect voor een overnachting op doortocht. stroom wel vrij duur. Ligt in een klein, gezellig dorpje. wij waren er op stille zaterdag en dan was alles jammer genoeg gesloten. heel luide kerkklokken om 5:30 elke ochtend, maar dat heeft ook zijn charme!

Arvie

Fijne camperplaats, rustig, wel op zaterdag gewekt door de kerkklok om 6.00 uur. prima om te overnachten. stroom en water aanwezig.

mfd

prima camperplaats voor een overnachting. Er is zelfs een mooie speeltuin aanwezig.

• Hauptstraße 102

63849, Leidersbach, Duitsland