• oktober 2022

fraai aangelegde parkeerplaats; alles wat je nodig hebt is er. Goed uitgangspunt voor wandelingen. Winkels zijn vlakbij. De nabijgelegen weg is vrij druk, maar 's nachts stoorde het ons niet.

• mei 2022

Prima plaats voor een nacht. Blokken wel nodig gehad. Water en stroom tegen betaling. Kleine vuilnisbakken.

• december 2021

schone plaats, zeer lichte helling? Elektriciteit 2KW voor 1 €. V/E staat goed aangegeven op 350 m afstand. een steraftrek vanwege de tegenoverliggende straat, die ons nauwelijks stoorde. Met dank aan de gemeente Eschenbach!

• oktober 2022

• mei 2022