prima plek 18,00 euro incl tax dorp 2 km lopen of fietsen maar oo zo gezellig! Grieks eten is perfect.

• oktober 2022

De kosten van € 17 zijn inclusief toegang tot de spa, of deze nu open is of niet. enigszins te duur voor wat het is, was daarom half oktober vol. rustig genoeg en enkele wandelingen vanaf de camping.

rugbycoach

een heerlijke plek, goed verzorgd. goed geregeld. en een heerlijk zwembad inclusief. wij stonden er 2 dagen. mooie omgeving om te fietsen

• oktober 2022

Fischen im Allgäu