We waren op doorreis van Kroatië naar SH. We werden verwelkomd door zeer aardige en vriendelijke exploitanten. Prima sanitair. Het is mogelijk om tegelijkertijd over twee stacaravans te beschikken. Stroomvoorziening op elke plek. Broodservice. Veel dank aan Martina en Marcel.

Jäger84

Schone en zeer nette camperplaats. Mooie entourage. Beheerder erg behulpzaam en vriendelijk. Broodjesservice en gekoelde drank verkrijgbaar. Omdat we op doorreis waren maar 1 nacht verbleven maar qua comfort kun je er zeker een tijdje verblijven.

Sylrob65

Geweldige plek, zeer schoon, zeer vriendelijke operators, staan open voor elk probleem en er zal een oplossing worden gevonden. We voelden ons zeer comfortabel. Bedankt, we komen terug.

Fichtelpark