• juni 2020

Parkeren direct aan de Main, recht naar beneden, verder omhoog, erg schuin. Geen V / E, alleen voor zelfvoorzienende dames. Goed voor een nacht, lijkt een ontmoetingsplaats te zijn voor jongeren die tot laat in de nacht lawaai maken en pronken met hun opgevoerde, luidruchtige auto's.

• september 2017

Laatst voor het eerst hier gestaan, we kwamen s'avonds laat aan maar konden gelukkig nog wel wat eten in een restaurant en ik moet zeggen heerlijk geslapen en alles dichtbij.

• juli 2017

De plaats is gelegen aan de doorgaande weg. Alleen krappe parkeerplaatsen. Stoelen kan je niet buiten zetten waarom ook?

• juni 2020

• september 2017