wat een geweldige plek met alle faciliteiten, dank gemeente Niederwerrn. we moeten zuinig zijn op deze mooie plekjes. stil in de nacht.

• augustus 2020

We waren hier alleen op een tussenstop om te verwijderen, maar dat was geen probleem 👍🏼 de plaats is goed bereikbaar en ligt naast een sportveld. Een ideale plek om op doorreis te overnachten!

• augustus 2020

Zeer grote ruimte, maar slechts 2 stroomaansluitingen op het VE-station. Mogelijk. lange kabel. Ook vrachtwagens parkeren en bouwmaterialen worden opgeslagen. Bundesstraße luid overdag maar 's nachts erg stil. Kneipp-faciliteit op ongeveer 100 meter. OK voor een nacht.

Kirchweihplatz