Oberndorf am Lech, Zwaben, Beieren, Duitsland

camping met meertje - Oberndorf 2km - centrum 500m

• Campingweg 1

86698, Oberndorf am Lech, Duitsland

• NKC - NKC/CCI Card, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• juli 2021

Camping staat vol met vaste gasten. Mooi sanitair. Er zijn 4 camperplaatsen tegenover het toiletgebouw op een bestraat stuk. Geeft te veel een parkeerplaats idee en dan vind ik de € 25 die wij moesten betalen veel. Er is wel een mooi zwemmeertje.

• september 2020

Vriendelijke receptie erg behulpzaam. Nieuw sanitair hele ruime douches. Op de fiets 8 km naar Donauwörth langs de Donau. Het plaatsje viel ons tegen.

Sjors-Erica

Leuke camping met zwemmeertje. Alles wat je nodig hebt als kampeerder. Voor de menigte mocht het sanitairgebouw wat groter zijn. Vandaar een sterrenaftrek. Nog steeds erg schoon. We hebben daar onze eerste reis gemaakt en voor korte trips is de plek perfect vanwege de nabijheid van onze woonplaats.

• juli 2021

• september 2020