Parkeren bij de snelweg voor max. 2 nachten. Geen services, parkeergelegenheid voor 3 of 4 bestelwagens. Rustige nacht met slechts één ander busje. Op loopafstand van de stad en naar het treinstation waar we de trein naar München namen voor de dag.

• mei 2022

Bewegwijzerde plaatsen in een zijgedeelte van de Volksfestplatz. Mooi is zeker iets anders. Maar je moet niet klagen over een officiële parkeerplaats in de omgeving van München die gratis is, maar je moet verbazen dat zoiets zelfs bestaat. Mooie wandelingen langs de Amper.

• oktober 2021

wij kwamen hier op donderdag rond 22u. de laatste sporters vertrokken van op de parking. de rest van de nacht zeer stil. geen nutsvoorzieningen

• mei 2022

• oktober 2021