• september 2020

we aten hier en mag ik zeggen ... het eten was uitstekend !! De overnachting inclusief een goede elektriciteitsaansluiting was gratis aangezien we hier aten. Absoluut een aanrader ...

• juni 2020

Op donderdag 25juni bleek het restaurant helaas gesloten. Voor€8(zonder stroom) stonden wij op een soort verwaarloosde parkeerplaats voor Poolse arbeiders die hier hun onderkomen hebben. Mensen vriendelijk, omgeving groen en rustig. Daar is het ook mee gezegd.

• oktober 2019

Elektriciteit: wanneer geïnstalleerd op de green niet 25m bereiken! Omgeving is een beetje moeilijk. Voor een overnachting altijd. Het eten is oke - gaf zelfs verse champignons.

• september 2020

• juni 2020