RSC84

4 sterren vanwege ligging bij het meer , relatief dicht bij Berlijn en dan redelijke prijs. WiFi redelijk op vak A. Sanitair en verlichting wat verouderd. Best wel grote camping. €0,20/minuut voor douchen vind ik prima.

Viper2016

wij hebben hier 4 dagen gestaan. hadden een superplek aan het water. kon niet beter. service, sanitair helemaal top. Vlakbij supermarkt en erg mooi fiets gebied.Camping heeft een erg mooi terras bij een prima Restauarant.Een echte aanrader en wij komen zeker terug.

Campingplatz Krossinsee