Mooie natuurcamping waar we midden juli waren met vaste plekken op zand en met meer aan de overkant van de weg. Heel schoon sanitair waar je alleen met oversloffen toegang toe hebt. Gemeenschappelijke doucheruimtes. Goede Italiaan op loopafstand. Wel erg duur: 50 € voor 1 nacht voor 2 pers + stroom.

lidewijw

nette camping maar naar mijn smaak veel te veel regels en tijdschema's voor álles. ook de mededeling dat overal camera's hangen en een boete van €200 gegeven wordt voor het schenden van de regels gaf me een benauwd gevoel. ik voelde me daardoor gecontroleerd en bekeken.

• september 2021

• september 2021