Niemand in de inschrijving, ondanks openingstijden! Camping ligt niet aan een meer, ongeveer 600 m! Bijna alleen maar vaste kampeerders!

lannavara

Erg mooie rustige plek midden in het bos tussen verschillende meren. Vriendelijke eigenaar en heel gemoedelijk. We mochten zelf een plekje uitzoeken en het maakt niet uit hoe je de camper neerzet. Geen afgebakende plekken. Mooie omgeving om lekker te fietsen en wandelen.

elkooi

prima CP plaats, rustig op een door de weekse dag, schoon sanitair. mooie omgeving om te fietsen of wandelen, veel meertjes, ook om te zwemmen. weekend en hoogseizoen verwacht ik dat het drukker is, veel vaste stacaravans.

Am Reiherholz