Zeer mooie staanplaats met vriendelijke eigenaren. In een rustige buurt. Het sanitairgebouw is nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt. Vaatwerk en wasgelegenheid zijn ook aanwezig.

Live-i

Het is een goede plek. Sanitair blinkt aan alle kanten. De eigenaren zijn zakelijk vriendelijk en begeleiden iedereen naar de plek toe op de centimeter af. Alsof je 1 dag je rijbewijs hebt, vonden wij tikkie overdreven ;-). Wij hebben euro 44 betaald en 5 euro stroom voor 2 nachten.

Hymer2000A&G

Super plek in goede staat. We zijn hier al vele malen geweest en komen altijd graag terug. De familie Reiter is erg aardig en behulpzaam. Het startpunt in het Spreewald! Bedankt

Spreewald Caravan- und Wohnmobilpark Dammstrasse