• november 2022

Unieke feelgoodplek midden in het Spreewald. Broodjesservice van de bakker, verse eieren van onze eigen kippen en een leuk animatieprogramma met katten, schapen en kippen maken uw verblijf helemaal af. Douche en toilet aanwezig, afvoer van grijs en zwart water staat gepland voor volgend jaar (2023).

• augustus 2020

• april 2019

Gunstige ligging maar de plaats op zich is een bende. Je staat in een soort paardenbak met een grote omheining. Daaromheen is een grote rommel.

• november 2022

• augustus 2020