We waren op doorreis en kwamen pas 's nachts aan. Maar tegen een kleine donatie mochten we wel water tanken. Zeer vriendelijke dames. Bedankt. Leuke kleine plaats. Je kunt hier ook langer blijven.

Britta64

zeer vriendelijke telefoniste, we waren op doorreis en vulden alleen onze verswatertank, leegden ons grijs water en onze toiletcassette. Kosten € 2,50 per stuk

WoMoKrümel

We kwamen 's avonds laat binnen om te slapen. Gebruikte de parkeerplaats buiten de kampeerruimte. De volgende ochtend konden we gebruik maken van het zeer schone sanitair en wat stroom krijgen. Heel lief en vriendelijk personeel. Zal absoluut aanbevelen.

Erlebniscamping Lausitz