• juli 2019

Gemakkelijk parkeren. Goed aangegeven. Parkeervakken hebben de afmetingen van de auto. Max past goed bij 6.50. Dicht bij de stad. Men vraagt zich af waarom de stad hier geen elektriciteitskolom opzet, als het al een grote reclame voor campers maakt ... maar we zijn in Brandenburg ...

• juni 2017

Rustige plek, ruisen van bomen​ en gefluit van vogels. Hoewel genoeg parkeerruimte op vrijdagmiddag, weinig auto's aanwezig. Plek om lekker met een drankje naast je camper te zitten en je rust te nemen.

• juni 2017

Normale parkeerplaats. Hier stond ik vele malen een nacht altijd geassocieerd met een stadsbezoek, anders op doorreis naar de dealer in Kremmin.

• juli 2019

• Sophienstraße