• december 2023

Opzich alles aanwezig en functioneerd. De prijs is 19,50 inclusief, behalve Wifi. Zou makkelijk zijn als je hier Duits spreekt. Engels gaat er niet zo goed in 😁

Iriszzi

Vorig jaar hier verbleven maar toen vergeten een review achter te laten. Leuke plek, sympathieke mensen. Wij hadden een mooie plek bij de boom, je staat dan in het groen. Sanitair is gewoon ok. Je kunt met de trein gemakkelijk naar Berlijn vanaf het station dat op enkele minuten fietsen ligt.

• december 2023

Campershof