dag ticket 6 euro.24 uur ticket 15 euro. moet wel mooi weer zijn anders sta je in plassen. dichtbij naaktstrand.douchen 1 euro.legen vuil watertank en wc cassette legen.geen drinkwater.

• juli 2021

Een rustige plek zonder iets. Alleen afvalverwerking. Maar als stacaravaneigenaar heb je alles bij je. Dus duimen omhoog. We vonden het leuk. Slechts 100 m van het kristalheldere meer en het naaktstrand. Wat wil je nog meer. We zouden graag terugkomen.

• mei 2020

Zeer eenvoudige parkeerplaats in het bos zonder aanvoer of afvoer, zeer rustige omgeving, er zijn twee van deze plaatsen, zeer dicht bij elkaar. Huidige prijs voor de dag, 10 euro

• juli 2021

• mei 2020