staat vermeld als camperplaats. maar worden weg gestuurd door de mannen van de gemeente omdat autos geen plaats meer hebben. geen wandeling kunnen doen. is meer auto plaats en geen camperplaats of is een busmodel die juist binnen de autovakken kan .

filip&wendy

prima plek voor een overnachting, s'nachts erg rustig en donker. veel recreanten en hondenliefhebbers overdag. we sliepen hier met 2 campers, politie reed langs op de parkeerplaats, maar liet ons met rust.

• februari 2020

Je kunt daar parkeren. Ik woon op 5 km van het plein. Maar sluit het goed, want auto's zijn al ingebroken. Hans

• februari 2020

• L77