Belangrijk. Als de beschreven ruimte bij de haven helemaal vol is, is er direct ten noorden achter het restaurant een tweede ruimte

CW-H

Sluit je aan bij de vorige reviews. Geweldige locatie met mooi uitzicht.

Peter&Gerdie

Dit is een veld naar onze zin. Het is absoluut stil met uitzicht op de haven en de Elbe. De superaardige havenmeester geeft ons niet alleen uitleg over de plek, maar brengt 's ochtends zelfs persoonlijk de verse broodjes naar de camper.

CW-H

Sluit je aan bij de vorige reviews. Geweldige locatie met mooi uitzicht.

Wohnmobilstellplatz Sportboothafen Nedwiganger [Nedwighafen]