krijg geen ticket uit de automaat kan dus niet betalen. Stroom doet niks neemt wel m’n geld tot 2x toe. Voor WC 50 cent en voor douchen ook plus Douche munt weer ergens anders halen. Wel schoon. Afval station ook niet zo gebruiksvriendelijk

12Cs

Fijne plaats. Geen rumoer. Alles keurig schoon en onderhouden. Niets verder aan toe te voegen. Schijndel aan seestrasse ook een gelegenheid te zijn.

Dirk-44

Ondanks gratis vonden wij deze plaats niet aantrekkelijk, mede door camperaars die een puinhoop achter gelaten hebben bij het sani station. Na entzorgüng verder getrokken.

Stellplatz an der Dossehalle