Het is gesloten…. verwijder alsjeblieft het kamp🥹

• augustus 2019

Erg duur voor twee nachten moesten wij 60 euro betalen. We stonden gewoon in de voortuin. Nee nooit meer

• augustus 2018

Leuke kleine camping. Zoals de naam al aangeeft, eerder voor fietsers met tent. Voor campers zijn ongeveer 4 plaatsen beschikbaar. Geplaveide plaatsen of weide. Douche en toilet schoon. Snacks en drankjes worden verkocht in een soort bar. Restaurant in de buurt. Muggen !!!

Het is gesloten…. verwijder alsjeblieft het kamp🥹

• augustus 2019