• mei 2022

• maart 2022

super slechte cp. douche en toilet in een piepklein hokje. stonden er nu alleen maar met meerdere gasten totaal niet toereikend. twee nachtjes gestaan en totaal 54 euro betaald. twee volw en camper en stroom. prijzig voor hetgeen wat wordt geboden.

ondrejov40!

Onze camperplaats heeft er tot vandaag, 1 april 2022, geen gehad gasten. Ons profiel laat ook zien dat wij geen van beiden Toiletten bieden nog steeds douchefaciliteiten. Het is gemakkelijk om een negatieve reputatie te krijgen bij zulke gedesoriënteerde kampeerders invloed hebben. Detlef Szonn

• september 2021

superplek.