de prijs is inderdaad 10€ per nacht. je kan hier enkel, tegen betaling, stroom nemen. geen wc ledigen, geen vuil water. en ook geen vuilbak. dan vind ik 10€ te veel, want het is ook niet dicht bij het centrum. het is er wel rustig en de omgeving is mooi.

peggyblo

Op Paaszondag werden we vriendelijk ontvangen. De ruimte kost nu € 10,-, er zijn voldoende elektriciteitscentrales en je betaalt op basis van verbruik. Het eten was echt goed. We waren kalm en veilig en hadden een geweldige tijd met het uitlaten van de hond! Speeltuin voor kinderen ook beschikbaar

Zeer rustige parkeerplaats, zeer mooie biertuin met heerlijk eten. Graag weer⭐️

Zeer rustige parkeerplaats, zeer mooie biertuin met heerlijk eten. Graag weer⭐️