Wij stonden hier met 10 campers en allemaal met redelijke afstand van elkaar . Dus er zijn 8 officiële plaatsen , maar met een beetje inschikken is er plaats genoeg .

rjak

Een van de luidste toonhoogtes in Duitsland. Rijksweg en toegang tot de woonwijk, er is geen minuut stil. Leuk stadje op 20-30 minuten loopafstand. Bezienswaardig... Veel dank aan de stad Homberg (Efze)

rallemann

We zijn het eens met de vorige review. Prachtige oude stad en burg ruïne met schitterend uitzicht. Waterput met bizarre historie bij de burcht. Zie Wikipedia. Lidl en Edeka center dichtbij. Geweldig dat de CP gratis is.

Holzhäuser Feld