• december 2022

Prima voor een overnachting. gratis en ook geschikt voor grote campers. Tankstation en supermarkt met daar een bakker. Dicht bij de snelwegen A45 en A5. Straatlabels een beetje luidruchtig, maar verder ok

• september 2019

Wordt herbouwd. Geen Zufahr mogelijk.

• november 2018

Wij hebben deze plaats voor één nacht gebruikt op de terugweg naar Denemarken. Er is een benzinestation en winkelvoorzieningen direct aan het plein. We kozen voor deze plek omdat het lag dicht bij de snelweg en wij hebben zo goed geslapen.

• december 2022

• september 2019

Wordt herbouwd. Geen Zufahr mogelijk.

• november 2018

• Butzbacher Straße