Zeer fijne ontvangst, rustige plaatsen, schone douches en toiletten, het meer vlak voor de deur, wat wil je nog meer.

Steppenwolf07

rustige plek, zeer vriendelijk personeel, kaartsysteem werkt perfect, sanitair ruim en schoon, mooie wandelingen rond de kumerwowersee. echt de moeite waard om nog eens terug te komen als het niet regent!

Buut

Prima camping en erg vriendelijk. Geweldige toiletten en douches. We hadden kamer 007 en 008 met uitzicht op het meer. We komen graag terug.

Camping- und Wohnmobilpark Sommersdorf am Kummerower See