Mooie camping met prima sanitair. De prijs van 15 euro in de app voor deze periode klopt niet, groot verschil met de werkelijkheid. Camper, 2 personen en hond voor 3 dagen 128,00!

Rob/Lucie

zeer prettige CP, fijne ontvangst en voldoende ruimte op de door heggen gescheiden percelen. Sanitair nog prima. Restaurant aanwezig en voor entertainment wordt gezorgd.

• april 2023

Zeer mooie camping. Vriendelijke en kundige ontvangst, zeer mooie, ruime plaatsen en zeer goed sanitair. De prijsstelling is ook heel redelijk. Rerik is een kleine badplaats waar het in het laagseizoen erg gezellig is. we voelden ons erg op ons gemak 😀 en zouden op elk moment terugkomen 👍.

• april 2023

Campingpark Ostseebad Rerik