Prima camperplaats, vrij sober maar wel schoon. Ligt dichtbij het centrum van Bad Harzburg waar van alles te doen is.

Technill

Erg duur en geen inclusieve diensten zoals wifi en douches 2 min/50 cent Slechte mobiele netwerkfunctie, geen restitutie bij vervroegd vertrek (ook niet als je ziek bent) zelfs geen creditnota. Voor ons nooit meer bij Rainbow AG.

• september 2021

Fijne ruime camping. Per fiets kun je bovenlangs (R1) naar Goslar. En Wernigerode is prima met de camper te doen (P centrum). Dat zal voor Quedlinburg ook wel gelden. Anders ook per trein mogelijk.

• september 2021

Regenbogen Bad Harzburg