Alles goed. Wij komen hier altijd graag als we op doorreis zijn.

Koppi

een echte aanrader. mooi opgezette plaats met alle voorzieningen (stroom/water/afvoer) tegen een schappelijke prijs. we hebben een hele rustige nacht gehad en de omgeving is ook ideaal voor wandelaars

• maart 2022

Deze rustige plek is een aanrader. Er zijn nieuwe elektriciteitszuilen, een sleutel halen is niet meer nodig. er is een vloerinlaat voor de afvoer van grijs water.

GaRein

Alles goed. Wij komen hier altijd graag als we op doorreis zijn.

• maart 2022

Klosterstollen