Alles nieuw en absoluut in orde. 2 personen inclusief toeristenbelasting 22 euro. Daar kan ik niet over klagen. Vriendelijke medewerkers die met problemen ter plaatse komen.

Kefallos

Hey Kefalos, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons op de stacaravan "Am alten Hafen". Groeten uit Dornumersiel!

Mooie rustige plek, verlichting gaat uit om 22.00 uur, dan donker blijven. Elektriciteit erg, erg duur. Afvalverwerking was voltooid.

Winnie2

Hallo Winnie2, Bedankt voor uw beoordeling. Om 22.00 uur gaat het licht uit omdat we op het Werelderfgoed Waddenzee proberen hulpbronnenvriendelijk te zijn. Als het om afvalverwerking gaat, is de "grote mond" gesloten. De vuilafvoer via de "kleinere klep" zit aan de voorzijde van de afvalcontainer en is uiteraard niet op slot. Groeten uit Dornumersiel!

Prijzen voor een parkeerplaats zijn niet langer leuk.

Winnie2

Prijzen voor een parkeerplaats zijn niet langer leuk.

seehaus

Stellplatz "Am alten Hafen"