heerlijke plek vlakbij centrum en een slotgracht. heerlijk gegeten in het kasteel-restaurant. geen voorzieningen

El-Negro

Voor een nacht prima. Er zijn 4 stroompunten op een paal die op munten werkt. Voor een camper van 7,5m is het krap, zoals wij hem hebben. De plaats op zich is mooi er loopt een riviertje langs. Er is een bakker vlakbij.

Yvonne1957

geweldig mooi plekje heerlijk gegeten bij het restaurant in het kasteel super vriendelijke uitbaters

• Schloßplatz 1

49584, Fürstenau, Duitsland