• oktober 2022

het is 100 meter verder dan de poi Wohnmobilestelplatz, zie je op Google map, zie foto, bouwplaats is er nog steeds!

• mei 2021

Het veld is erg mooi gelegen, behalve het kleine straatje direct naast het plein, het was erg rustig. Elektriciteit kan worden geactiveerd op een powerbox met kleine verandering. Helaas zijn er maar 2 plaatsen en staat er momenteel een bouwplaats naast, maar dat stoort ons helemaal niet.

• mei 2020

Grote parkeerplaats op een rustige locatie. Helaas slechts 2 plaatsen. Ze waren al bezet toen we kwamen. We stonden echter gemakkelijk midden op de parkeerplaats. Erg stil.

• oktober 2022

• mei 2021