We hebben hier 1 nacht gestaan. Prima plek om van daaruit naar de stad te wandelen. Goslar is een leuk stadje. Fijn dat we hier gratis konden staan. Slapen was niet zo’n succes ivm veel lawaai van de drukke weg er naast.

Usahaja

Zeer gunstige ligging direct aan de hoofdstraat. Verschillende gemarkeerde gebieden voor WoMo's verspreid over de parkeerplaats. Geen enkel probleem met een overstek over de groenstroken tot 7,5 m, soms is groter ook mogelijk. Mooie oude stad in een paar minuten lopen.

• Bertha-von-Suttner-Straße

38640, Goslar, Duitsland