op zich prima CP, maar.... veel jongelui , autoracen en lawaai. voelden ons niet prettig en zijn 's avonds vertrokken naar molbergen. debbelers hofcafe. prima plek, rust en ruimte! jammer van de CP in Ahlhorn! vermijden dus.

• maart 2022

Het is inderdaad een erg lawaaierige plek: er rijden regelmatig treinen in de buurt van de camping, jonge mensen racen en spelen heel hard muziek, en vrachtwagens komen en gaan midden in de nacht. Voor de rest ben ik het eens met de eerdere meningen.

• maart 2022

voor een gratis plek is dit helemaal top. indien gewenst stroom en water voor een euro. 100% rust in dit doodlopende straatje.

• Am Bahnhof

26197, Großenkneten, Duitsland