Naturfreibad

naast het zwembad - supermarkt 700m - centrum 50m

• Osterwechtern 105

21732, Krummendeich, Duitsland

• juni 2020

De plek is prachtig en heerlijk rustig er zijn 6 afgebakende plekjes en een groot grasveld waarvan onduidelijk is of je er mag staan. Het zal wel denk ik. Men vraagt nu €5,- per nacht. Helaas geen service. Wel groot natuurzwembad en restaurant. Kom je hier terug? Alleen als ik in de buurt ben.

• juni 2020

kleine mooie rustige parkeerplaats zonder service, gratis, donatie van 5 € aangevraagd, directe toegang tot het natuurlijke zwembad 1 €, dorpswinkel en restaurant beschikbaar

• juni 2020

perfecte SP zonder VE. geweldige fietsroutes en appelboomgaarden. Zeer verzorgde plek met een kleine supermarkt. we zullen terugkomen. Donatie wordt gevraagd van 5 euro. Natuurlijk buitenzwembad kost 1 euro. Douches ook beschikbaar voor campers.

teufelchen1

Alle 12 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Osterwechtern 105

21732, Krummendeich, Duitsland