• september 2018

Dicht bij het centrum. Er is kermis als we aankomen en de coordinaten kloppen niet. Omdat er het een en ander is afgezet zijn we bijna een uur bezig. Jammer en de moeite niet waard.

• juni 2018

Rustige overnachtingsplaats,dicht bij centrum.Niet veel te zien.

• april 2018

Goede plek om te rusten voor A2-reizigers, bijvoorbeeld van / naar Berlijn. Slechts een paar minuten van de afslag, maar rustig. Passende conditionering voor water, toilet enz. Sfeer is niet overweldigend, maar dat is niet van belang voor ons doel (snelle nacht) nicht.v

• september 2018

• juni 2018

Rustige overnachtingsplaats,dicht bij centrum.Niet veel te zien.

• april 2018

• Am Schützenplatz