Mooie rustige plek. Zwembad/buitenzwembad direct ter plaatse. E-laadstation beschikbaar. Geen aanvoer/afvoer. Geen stroomaansluiting. Gebruik van het toilet is mogelijk tijdens openingstijden. De plaats is heel mooi. Goed uitgangspunt voor wandelen, fietsen en/of peddelen.

Würfelrogge

Voor een gratis plek zeker een voldoende. Tijdens openingstijden kun je gebruik maken van schone toilet bij de ingang van het zwembad. We hadden een hele stille rustige nacht. Het zwembad begint 6:30 uur. Ook komt dan het lokaal verkeer op gang. We hebben overigens heel vroeg lekker gezwommen.

• december 2018

Goede plaats om te overnachten, niet aan de zijkant van het zwembad gaan staan i.v.b. met geluid van de zwembad installatie. Wel wat geluidsoverlast van de naast gelegen weg, s’nachts rustig. Tijdens de openingsuren kan men van het toilet van het zwembad gebruik maken.

• december 2018

• Bannetzer Straße 34